»Težko rečemo, da bi imelo odpiranje šol kakšno negativno posledico na epidemijo.«
»Na drugi strani je tudi res, da zaradi epidemiološke slike tako velikih skupin otrok ne bo moglo biti v istih prostorih. Vrtci so praviloma prostorsko omejeni.«
»Če želimo odpreti šole, moramo izboljšati epidemiološko sliko.«
»Od zaprtja šol do poglabljanja revščine, slabše zdravstvene oskrbe.«
»Žal smo v tem trenutku soočeni z zelo težko epidemično situacijo.«
»Zreducirati bitje na šolsko oceno je težek redukcionizem. Ne le, da je moralno etično narobe, je tudi neproduktivno in dolgoročno škodljivo.«
»Prisotnost staršev pred šolami izjemno slabo vpliva na njihove otroke in na tiste otroke ter starše, ki želijo, da se otroci samotestirajo, saj s tem delujejo preventivno, da čim prej odkrijemo morebitne okužbe.«
»Vsa stroka je ocenila, da to ni dobro ne za otroke ne za sam sistem. In upamo, da do takega zaprtja ne bo več prihajalo.«
»To je zelo negativen političen signal.«
»Vsako obsojanje in spraševanje žrtvi dodatno otežuje že tako težko odločitev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju